»Kako do IT kadrov in kako jih obdržati?«

Nazaj na Blog

»Kako do IT kadrov in kako jih obdržati?«

Modeli poslovanja se spreminjajo, ker naši zunanji kupci niso več kar so bili, in ker tudi naši notranji kupci, to je naši zaposleni, niso več kar so bili. Tudi digitalizacija zahteva svoj način kadrovanja, kot svoj način vodenja.

Kako torej kadrovati, ko nam za ovratnik diha 5.0 industrijska revolucija, ko svet postaja globalna vas in ko nam primanjkuje informatikov, računalničarjev, tehničnih poklicev. Brez ustreznih kadrov pa prav vi, ki vodite  podjetja ali IT oddelke ne morete dosegati višanja stopnje digitalizacije, niti avtomatizacije.

Vse tisto, kar stroji bodo lahko naredili tudi bodo, in vse tisto, kar bo lahko povezano  tudi bo povezano. Vse to pa mora nekdo upravljati.  Seveda so to naši zaposleni. Če rečemo, da je v 4.0 industrijski revoluciji v ospredju proizvodnja, delovanje sistemov, se bo v 5.0  povečalo sodelovanje med ljudmi in pametnimi sistemi ter napravami.

In ker vemo, kam gremo, vemo tudi, da potrebujejo naši zaposleni v drugačnih razmerah dela nove kompetence.  Ker pa danes delamo od kjerkoli in kadarkoli, je poleg tega, da znamo pridobiti in obdržati ustrezne kadre pomembno tudi, da znamo meriti njihovo delo.

Kako torej delovati v dejavnostih, kjer imate pomanjkanje kadra, deficitarne poklice, kjer je tisto, kar ste ustvarili včeraj, že danes zastarelo?  Kako motivirati, da bodo zaposleni pri delu samoiniciativni, inovativni, predvsem pa učinkoviti.

In kje ste tukaj strokovnjaki, ki vodite IT oddelke v majhnih, srednjih ali velikih podjetjih ali organizacijah.  Katere kompetence so tiste, ki vam bodo omogočile hitrejšo implementacijo vaših idej. Kje so rezerve?

In če delujemo po načelu, da v poslovnem besednjaku ne uporabljamo besede ZAKAJ, ker ta beseda ne ponuja rešitev, temveč samo nakazuje razloge, vzroke, ki so privedli do nekega stanja. S samim iskanjem krivcev pa vemo, da problemov ne rešujemo, je bolje, da se vprašamo KAKO  bomo delovali, KAJ  lahko naredimo, KAKO nam v dani situaciji lahko pomagajo prav naši zaposleni, ali mi sami, da situacijo v kateri smo, trenutno izboljšamo.

Kako

»Upravljati IT v času konjunkture in novih tehnoloških izzivov«, 

bo tema konference CIO 2018, v petek  7.9 2018 od 8.30. do 13. ure,

v Kongresnem centru Brdo pri Kranju.

Organizator dogodka HOUSING.

 

»Kako do kadrov in kako jih obdržati«,

pa bo tema mojega prispevka na konferenci.

Iz vsebine mojega predavanja:

  • Predstavitev modelov dela in poslovanja v bodoče, in kje je tukaj mesto IT-jevcev
  • Katere kompetence kreirajo 21. stoletje in kje se kaže kadrovska podhranjenost, kar se tiče kompetenc pri tehničnih poklicih
  • Kaj spodbuja odhode naših zaposlenih in kako to preprečiti
  • Kje in kako iskati kader, ko je kadrovski bazen prazen
  • Poklici preteklosti, poklici prihodnosti in kje vse je na pohodu digitalizacija
  • Kako IT-jevec preide vlogo vzdrževalca IT infrastrukture in postane kreator  razvoja inovativnih poslovnih modelov
  • Sprememba internih aktov in pravilnikov zaradi drugačnih načinov dela in poslovanja
  • Moč vodij v številkah

Se veselim srečanja z vsemi vami, ki ustvarjate nove pogoje dela, nove poslovne modele, tudi nov tip zaposlenih. Na spremembah svet stoji.

Srečno do srečanja.

Delite to objavo

Nazaj na Blog