Kaj nas o vodenju in razvoju kadrov lahko naučijo prodajniki?

Nazaj na Blog

Kaj nas o vodenju in razvoju kadrov lahko naučijo prodajniki?

Prva osnovna mantra prodajnikov je zavedanje, da je potrebno kupca spoznati do potankosti, spoznati vse njegove želje in potrebe, zahteve, in mu to tudi nuditi. Šele, ko prodajnik kupca osvoji, je ta pripravljen na nakup in zadovoljna sta oba.

Druga osnovna mantra prodajnika je, da tisto, kar prodaja tudi v resnici proda. Nič mu ne pomaga, če je prodajalec strokovnjak, ki do potankosti pozna produkt, če pa tega produkta zaradi tega, ker ne uporablja ustreznih prodajnih tehnik ne proda.

Zaposleni so prav tako kupci, kupci storitev, ki jih nudi naše podjetje.

Če smo dobri prodajalci, bodo tudi naši zaposleni narediti tisto, kar se od njih pričakuje.

Vemo namreč, da če nekdo nekaj zna narediti, še ni rečeno, da bo to tudi dejansko naredil.
In če je ta nekdo še v letih, ko ga delodajalec ali se on sam okarakterizira, da spada v kategorijo starejših zaposlenih, je še toliko bolj pomembno, kako take sodelavce prebuditi, ali obdržati v pogonu.

Kako si torej pomagati s prodajnimi tehnikami?

Kaj nas o prodajnih tehnikah lahko naučijo dobre prakse in kako so »kadrovski prodajniki«, in »vodje prodajniki« odvisni od prodajnih tehnik zaradi drugačnega načina dela, zaradi demografskih sprememb. Vsaka generacija potrebuje drugačen način vodenja, v igri je drugačna strategija razvoja zaposlenih.

Katera orodja so že na voljo za razvoj kadrov 45+?

Nekaj jih nudi država, nekaj jih rada delijo podjetja, kjer že imajo primere dobrih praks, veliko je zelo dobrih svetovnih primerov. In če so orodja razvita, če je katalog ukrepov že zapisan, zakaj si tega ne bi delili in širili naprej.

Posledica staranja prebivalstva je vedno plitkejši bazen potencialne delovne sile, saj v zaledju ni dovolj mladih, ki bi v zadostni meri zapolnili kadrovsko vrzel, svoje naredijo deficitarni poklici, pa drugačen način dela, kar spet kadrovske službe in vodje sili v to, da postajajo specialisti upravljanja aktivnega staranja zaposlenih v podjetjih.

Svet postaja globalna vas, konkurenca je vse močnejša, brez zaposlenih pa podjetja ne preživijo.

Če si tudi vi želite višati prodajne veščine vodenja in upravljanja, in če se zavedate, da bi prav starejši zaposleni lahko bili pri delu samostojnejši, prilagodljivejši, če trenutno še nimate take strukture, veste pa, da se vam bodo zgodili v kratkem, vas vabimo, da preverite proste termine delavnice »AKTIVIRANJE POTENCIALA 45+«.

Nekaj poudarkov vsebine delavnice:

Na kakšen način oblikovati strategijo upravljanja starejših, kaj vsebuje strategija in kako jo operacionalizirati?
Kakšen je pri tem vpliv organizacijske kulture?
Kako oblikovati ustrezne oblike vodenja starejših, nagrajevanja, ker vemo, da starejše motivira nekaj drugega kot mlajše zaposlene?
Kako spodbujati medgeneracijsko sodelovanje in povezovanje?
Kako pri upravljanju starejših upoštevati kompetence prihodnosti in s kakšnimi metodami te kompetence pri njih razvijati?
Kako uporabiti komunikacijska orodja kot pomoč za spreminjanje stališč zaposlenih?
Kako izvesti karierni načrt starejših sodelavcev, kako meriti dosežene rezultate?

Veliko je praktičnih napotkov, primerov dobrih praks, reševanja konkretnih situacij, gradiva. V okviru delavnice je na voljo tudi konkretni karierni načrt starejših zaposlenih in predstavitev načinov motiviranja starejših zaposlenih, pa tudi dodatna brezplačna delavnica za izžrebano podjetje.

Delite to objavo

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Nazaj na Blog