Sep 06 2018

Kako se obdržati na trgu …… Sodobna orodja za povečanje prepoznavnosti in prodaje v nevladnem sektorju

  • 11:00
  • CNVOS, Povšetova ulica 37, Ljubljana

Če delujete v nevladnem sektorju, pa veste, da vaša organizacija še ni uspešna toliko, da bi imeli zadovoljujoče prihodke, ali pa ste socialni podjetniki, ki ste prav tako kot vsi podjetniki odvisni od prodaje svojih storitev ali izdelkov, je obisk delavnice ravno prava prilika za uspešen pričetek in nato zaključek zadnje četrtine leta.

 Če vas zanima kako poiskati tržne priložnosti s pomočjo socialnih omrežij, kako s pomočjo spleta ali poznavanja računalniških programov izboljšati svoje poslovanje in to z minimalnimi ali celo brez finančnih vložkov, vas vabim na delavnico, kjer bomo odkrivali prav to.

Že na prvi delavnici ste izrazili željo, da bi vam zelo koristilo, če bi vam nekdo pomagal pri višanju prepoznavnosti, pri višanju podjetniških znanj. Zato tudi tokrat nadaljujemo s temami, ki so koristne za vas. Poleg ostalega bomo predstavili vsebine, kjer ste sami zapisali, da si želite pomoč.

Ker pa je odprt tudi razpis »Mentorske sheme«, bo to idealna prilika, da se pogovorimo, kako bi se lahko na razpis pripravili in se nanj prijavili.

TERMIN: 6. 9. 2018 (od 11:00 do 15:00)

Kje: na CNVOS, Povšetova ulica 37, Ljubljana

Cena udeležbe: samo tokrat brezplačno

Zakaj se udeležiti prav te delavnice?

  • Ker vam bomo razkrili orodja za doseganje višje prodaje (storitev ali produktov) s pomočjo socialnih omrežij in  računalniških in drugih orodij, namenjenih prav nevladnim organizacijam.
  • Ker vas bomo oborožili s konkretnimi znanji, kako zvišati vašo prepoznavnost
  • Spoznali in razumeli boste kaj odlikuje in motivira uspešne
  • Ker bomo predstavili razpis Mentorske sheme, ki je gotovo zanimiv za nevladni sektor in socialna podjetja

PROGRAM

Od česa je odvisen rezultat poslovanja   (11.00-12.30)

  • Kaj pričakujejo današnji kupci, tehnike pogajanj
  • Kako zvišati lastno storilnost in storilnost naših sodelavcev
  • Kako prepoznati tržne priložnosti
  • Katere napake delamo zaposleni v nevladnih organizacijah in kako se jih izogniti
  • Kateri trendi oblikujejo delo tudi v nevladnih organizacijah

 

Kako za višanje prodaje uporabiti socialna omrežja. Kaj je na voljo za višanje prepoznavnosti prav za nevladni sektor?  (12.45-15.00 ure)

  • Programske ugodnosti, ki jih nevladne organizacije lahko pridobijo brezplačno
  • GSuite za nevladne organizacije – Enostavne rešitve za učinkovito upravljanje neprofitnih organizacij
  • Google oglaševanje na spletnih straneh za nevladne organizacije– delite svojo zgodbo in povečajte prihodke
  • Zakaj je SEO pomemben pri spletnih straneh in večji prepoznavnosti
  • Zakaj povezati spletno stran s socialnimi omrežji Facebook, Instagram , Linkedin

Predavateljici:

 

mag. Barbara Čufer, TIP&TAP so.p., je svoje 25 letne izkušnje na področju nevladnega sektorja nadgradila z delovanjem na področju socialnega podjetništva. Je članica Svet za socialno ekonomijo pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo. Svojo vizijo in cilje uresničuje znotraj podjetja TIP&TAP so.p., kjer skrbi za celostno komunikacijo, marketing, vodi različne projekte, svetuje in usposablja s področja digitalizacije.

 

 

Nives Fortunat Šircelj ustanoviteljica Zavod ZAPOSLISE

Nives Fortunat Šircelj, univ. dipl. psih., Zavod ZAPOSLISE, svetovalka za kadrovsko področje in interne odnose z javnostmi. Vodila je kadrovske službe  z do 1700 zaposlenimi. Bila je predsednica  komisij za izobraževanja pri GZS in TZS.   Je vabljena predavateljica v raznih izobraževalnih institucijah in podjetjih. Piše, svetuje in predava vodstvu, vodjem, kadrovskim službam, zaposlenim, teme vezane na razvoj kadrov, vodenje, medgeneracijsko sodelovanje, učinkovito komuniciranje, razvoj osebnih in managerskih potencialov. Svetuje pri izdelavi internih aktov in pravilnikov, sodobnega nagrajevanja in motiviranja. Veliko časa se posveča tudi razvoju socialnega podjetništva in višanju kompetenc prikrajšanim skupinam.

Komu je delavnica namenjena:

  • Vsem nevladnim organizacijam, (ne glede na organizacijsko obliko), ki so vezani na  prodajo proizvodov ali storitev  ali pridobivanje podpornikov
  • Socialnim podjetnikom
  • Ostalim zainteresiranim, ki bi želeli delati v družbeno odgovorni dejavnosti pa ne vedo, kje so tržne priložnosti
  • Vodstvu, vodjem, zaposlenim

TERMIN: 6. 9. 2018 (od 11:00 do 15:00)